Dat zij algemene kosten van het notariskantoor waaronder kopieerkosten, telefoonkosten, kosten van aangetekende post. Worden vaak berekend als een percentage van het honorarium van de notaris.

Een beetje hetzelfde als je hebt op de rekening van een garage. Allerlei los klein spul wordt niet per item in rekening gebracht maar bijv. onder de verzamelnaam 'hulpmaterialen'.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn hartelijke dank voor het heldere antwoord. Is er ook nog een gangbaar percentage mbt de kantoorkosten?
Computoon
10 jaar geleden
Op internet kwam ik percentages tegentussen de 5 en 10 procent
Ivana
10 jaar geleden
De paperclip bij een notaris is wel 10 maal zo duur als bij de garage. ;)
Ivana
10 jaar geleden
Plus