Ik wil graag samenwonen met 5 vrienden van mij, de huur bedraagt 850 euro per maand, heeft iemand enig idee wat dat kost per maand en evt opbrengt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het is ernstig de vraag of iemand bereid is een huis aan 6 jongens te verhuren. Dat zou ik eerst even uitzoeken. Zo ja, dan is de som niet moeilijk. Zoek uit welke vaste lasten er zullen zijn. Huur, energie, belasting, verzekering en deel dat door vier (4) dan heb je een reserve, voor als iemand vertrekt, of als er tegenvallers zijn.. Drie lijkt me nog verstandiger.

Toegevoegd na 13 uur:
De antwoorden overziend kom ik tot het volgende advies: Ga denken met je eigen hoofd, zoek uit en bereken het zelf. Per slot zal als je zelfstandig wilt wonen je daartoe in staat moeten kunnen zijn. Anders wordt het echt niks. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is niet te zeggen.

Gas, water, electriciteit, tv-abonnement, gemeentelijke heffingen en dergelijke:

Dat zijn allemaal persoonlijke keuzes.
Het verbruik aan gas, water, electriciteit, verwarming is hooguit te schatten en niet te voorspellen.
Hoe leeft iedereen?
Hoe is het huis geisoleerd?

Kijk hoe het bij anderen is en maak dan een schatting.

http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/inzicht-in-uw-energieverbruik/vergelijk-energieverbruik/

De keuze in TV abonnementen [ al dan niet met internet en telefoon ] is groot.
Zelfs gemeentelijke heffingen zijn zo verschillend per gemeente, dat daar niets over te zeggen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus van moi ;-)