Bij het kadaster. Je kunt daar tegen betaling een overzichtje krijgen voor welke bedragen je huis / andermans huis in het verleden verkocht is.
12 jaar geleden
bij het gemeentearchief
12 jaar geleden
Bij het kadaster. Hier kun je het volledige verleden, de waarde en de verkoopprijzen van elk willekeurig huis inzien. Ook kun je bekijken hoeveel hypotheek er nog op een bepaalde woning rust. Dit kan omdat het kadaster openbaar is. In principe kun je dus kijken hoeveel hypotheek je buren nog moeten betalen. Voor inzage worden wel leges (kosten) berekend.