Heeft iemand ervaring met een stofzuigrobot? Werkt dit goed op zowel parket als vloerbedekking?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je bedoelt een ronde ufo, die uit zichzelf de kamer rondgaat.

Een kennis had er een, maar heeft 'm vrij snel op markplaats gegooid:
-de hoeken neemt hij niet mee.
-hij loopt soms minutenlang vast op een obstakel zonder uit eigen beweging een 'uitweg' te vinden.
-hij kan niet echt tot aan de randen van bv tafelpoten en kasten goed schoonmaken.

Ik vind het idee van een stofzuigrobot een geweldig idee.
Ik wacht alleen nog een paar jaar tot de 'kinderziektes' eruit zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ervaring heb ik, kreeg hem gratis bij een bestelling en hij loopt vast op elke voet van de staande schemerlampen.
Ook onder lage stoelen kan hij niet en het stofzakje is nog kleiner dan een asbak.
Waar ik hem nog voor gebruik is onder het bed door te zuigen, dan hoef ik niet zo te bukken.
Voor de rest kun je het geen stofzuiger noemen, maar was dan ook gratis. ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er niet persoonlijk ervaring mee maar een vriendin van me gebruikt zo'n apparaat... zij is er heel erg enthousiast over.. het apparaat gaat aan als ze naar bed gaan... als de batterij leeg raakt gaat hij zelf naar zn stationnetje om op te laden... Over vastlopen heb ik haar nooit gehoord ze is juist erg enthousiast. (en haar huisje is schoon)
Wel denk ik dat ze een duurdere versie gebruikt (apparaat is van haar baas... hij wordt daar gebruikt voor de werkvloer)
Waarschijnlijk moet je dus eerst even op onderzoek gaan welk apparaat kwaliteit levert (en de mogelijkheden van elk apparaat)
Lang leve internet... veel succes/plezier met vergelijken!