Hoe komt het toch dat als je onder meer een dekbedovertrek wast,

je (als het wasprogramma klaar is) bijna al je overige wasgoed daarin terug vindt?

Dus gaarne alleen antwoorden over de reden of tips hoe dit te voorkomen. (tijdens het typen van deze vraag heb ik zelf inmiddels al "een soort van" oplossing bedacht, die ik hier zal plaatsten als ik de vraag sluit. ;-))

Ik zou bij het sluiten van de vraag nog even vermelden wat ik zelf had bedacht.

Dat antwoord komt overeen met dat van Vrij (en daarvoor de 10 punten): een kussensloop.
Werkt prima, allen bedankt voor het meedenken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vouw het dekbedovertrek op en leg het in de machine. Voor klein wasgoed zijn er speciale netten te koop. Daarin kan al het kleine wasgoed in. Meestal gaat het goed en is alles makkelijk terug te vinden. Uiteraard kan je ook een kussensloop daarvoor gebruiken die je dicht knoopt.

Mijn oude wasmachine deed dit ook. Als je het overtrek er opgevouwen inlegt met de andere was er boven op, dan heb je er als het goed is geen last van. Mijn nieuwe wasmachine centrifugeert linksom en rechtsom en gek genoeg heb ik er nu dus geen last meer van.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100