hoe verwijder ik een logo van een jas af( zie uitleg)

ik heb een jas van mijn oude bedrijf die wil ik gebruiken. maar ik wil het logo wat bedrukt is op die jas verwijderen. hoe kan ik dat het gemakkelijkst en eenvoudigst verwijderen. zie jullie antwoorden tegemoet

Toegevoegd na 45 minuten:
hierbij een foto kunnen jullie zien hoe het is bedrukt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
34.5K

Het beste antwoord

Ik vermoed dat deze werkjas bedrukt is met een plastisol bedrukking. Echter vermoed ik dat deze jas bedrukt is met een werktransfer.

Een plastisol logo op een werktransfer bedruk je met =-12 seconden, 195 graden en met een zware druk. zonder beschermdoek. 5 seconden napersen zonder de transfer.

ter vergelijking, een normale plastisol bedruk je met 17 seconden op 190 graden met een gemiddelde druk en met beschermdoek. eventueel 5 seconden napersen met transfer en beschermdoek.

Terugkomend op je vraag,

mocht je deze logo willen verwijderen, dan zou je sowieso de jas moeten verwarmen tot een redelijke warmte. ( zie uitleg hierboven)

elke keer paar seconden verwarmen en direct proberen los te peuteren met een krabbertje ofzo. ( een paar vuurvaste handen zou goed van pas komen)

bij mij op het werk hebben we ook een flesje liggen waarmee we bedrukkingen er makkelijker af kunnen halen, maar die naam weet ik zo niet. zou ik nog wel voor je op kunnen zoeken als je er belang bij hebt.

Andere insteek,

Mocht deze bedrukking op een borstzak zitten, zou je deze borstzak er ook af kan halen. en bij de fabrikant een nieuwe borstzak aanvragen. kan vast wel iets voor geregeld worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dit een groot logo achter op de rug is, dan ben ik bang dat je dit beter kan laten zitten.

Mocht je na het helse werk het hele logo er af gehaald hebben, zit je nog altijd met de lijmresten ( deze maakt de plek waar het logo zat iets donkerder van kleur)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Afhankelijk van de grootte is het waarschijnlijk het makkelijkst om er een zo'n opstrijkbare badge overheen te doen.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, gezien de regels over de grootte van bedrijfslogo's (die moeten echt heel groot zijn voordat het kledingstuk geldt als bedrijfskleding en de kosten ervan als bedrijfskosten mogen worden afgetrokken) vrees ik dat dat niet gaat lukken.
Belangrijk om te weten hoe je het logo kunt verwijderen, is de techniek waarmee het bestaande logo is aangebracht.
Maar... ik ben bang dat het verwijderen van het logo geen succes gaat worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het logo kun je niet verwijderen, als je de print er al af krijgt zal de lijmlaag van de transfer zichtbaar blijven.

idd is de beste manier om er iets overeen te maken, een badge.