Hoe maak ik het beste de ruitjes van een houten kast schoon,zonder dat het hout uitbijt?

Het zijn dus 8 ruitjes naast elkaar met hout tussen elk ruitje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Met glas reinigingsdoekjes, die druppen niet en zijn reuze handig.
Gewoon te koop in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

doe n ui,doorgesneden ,in n emmer water.was daar je ramen mee en droog ze goed na.glassex is ook n optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de aktion heb je voor een paar cent meubelreiningingsdoekjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een goede zeem en gewoon warm water. De zeem heel goed uitwringen. Daarmee de ramen afnemen. Streeploos schoon en het hout wordt niet aangetast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met alkohol