moet je wasverzachter mixen met gewone wasmiddel?

Voor het eerst wasverzachter gekocht! Gebruik je dat in combinatie met gewoon wasmiddel? of gebruik je het los? of wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
26.9K

Het beste antwoord

In je wasmachine zit een bakje voor wasmiddel. Daarin zit ook een klein bakje. Deze is voor de verzachter. Doe er niet teveel in! Later in de wasbeurt spoelt dit bakje leeg.

Toegevoegd na 50 seconden:
Oja... theedoeken zou ik niet doen. Mijn ervaring is dat ze minder goed drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het goed is heb je een wasmachine met een wasmiddelen bakje, die bestaat meest uit 3 vakjes. 1 voor het hoofdwasmiddel, 1 voor het voorwasmiddel en dan nog een kleintje voor de wasverzachter.
Je kunt ze gelijktijdig vullen, de wasmachine laat er pas water doorheen lopen als het programma eraan toe is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het bakje van de wasmachine waar je je wasmiddel ingiet daar is ook een opening of hoe moet ik het uitleggen waar je de wasverzachter moet ingieten de wasmachine neemt dat mee als ze de was spoelt automatisch dus hoef je zeker niet te mixen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan de wasverzachter ook in een bolletje op je was doen, komt dan niet in je laatste spoelwater dus het ruikt minder sterk, is maar net wat je lekker vind..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kleinste vakje is voor de wasverzachter.

Deze wordt meestal met een bloemetje gekenmerkt.

Doe niet meer dan een half dopje in het bakje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het bakje met het teken I is voor de voorwas (dit gebruik je alleen bij heel vies wasgoed wat dus dubbel gewassen moet worden.

Het bakje met II is voor de hoofdwas. Meestal doe je alleen hier waspoeder in.