Waarom zou je, je kunt hem met een natte doek en een sopje afdoen. ik denk dat het wel kan hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker als je daarna met een placemat genoegen neemt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt alles wassen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan. Was het op een lage temperatuur, niet hoger dan 30 graden Celsius. Daarna uiteraard niet in de droger doen, maar gewoon uithangen aan de waslijn.
13 jaar geleden
Dat kan prima.

Niet de fout maken die ik maakte door te voorzichtig willen zijn en de machine niet laten centrifugeren. Dan krijg je een waterballet zodra je het na het wassen uit de machine haalt.

Gewoon wassen op 30 graden, en niet te veel wasmiddel gebruiken want dat neemt het plastic niet op. Dan komt het wasmiddel met een beetje pech uit uit de deursluiting en zeepbakje van de wasmachine naar buiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wel!

Een plastic/kunststof douchegordijn kan ook in de wasmachine! Tenminste de mijne wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor gewoon doen, op een fijn wasprogramma anders kreukt het zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OP een heel lauw programma en niet centrifugeren en meteen uithangen als het programma is afgelopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die zijn zo goedkoop dat je beter een nieuwe kunt kopen ipv hem te wassen