Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zoontje had een broekje die stonk naar diesel. maar nu stinkt de wasmachine helemaal naar diesel. hoe krijg ik de geur uit de wasmachine?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

gooi enkele handjes soda in de machine en laat daar een programma mee draaien. Zo nodig nog een keer herhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Halverwege het programma (kook) even 30min laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 goed geantwoord.
Maar laat wel 1 theedoek of wat dan ook mee draaien.
En op de kookwas. Ik had ook steeds een stanklucht in de wasmachine en had toen de wasmachine merk gebeld en die vertelde mij dat je soda in de wasmachine moet gooien en op de kookwas moet draaien en 1 theedoek mee moet draaien.
even een was draaien op 90 graden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens schoonmaakazijn! En anders een paar dagen buiten op het grasveld laten liggen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Foutje. Je kan de wasmachine natuurlijk niet buiten leggen dat werkt niet. Maar de schoonmaakazijn werkt wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een verpakking vaatwasreiniger (geen vaatwasmiddel). De was draaien op de hoogste temperatuur zonder wasgoed. Daarna is de vieze geur uit je wasmachine helemaal verdwenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt het beste de machine reinigen, zonder was erin, op 60 graden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de hoogste temperatuur laten draaien met een flinke schep natrium bi carbonaat erin. Dat is zuiveringszout of ook wel bakpoeder genoemd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding