ze zullen er gerust zijn. Alleen heeft het wel een reden waarom de meeste emmers zwart zijn of een kleur hebben.
Het probleem met een transparante emmer is dat je het plastic zo moet maken dat je er door heen kan kijken.
Vaak kom je dan op hardere plastics uit, deze breken eerder en zijn gevoeliger voor UV stralen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die zijn er wel hoor, ik heb er eentje.

Van curver, bij blokker gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor die zijn er zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag klopt niet, want die zijn er wel degelijk.
Plaatje bij antwoord
Amadea