Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

problemen met leer

Wie o wie weet waarom delen van een echt lederen bank gaan plakken. Alles plakt er aan vast. Schoonmaken levert geen resultaat en ik durf niet met grof geweld te gaan boenen. Wie heeft de verlossende tip.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Koop eens HG 4 in 1 voor leer. Dit middel reinigt leer grondig, voorkomt vlekken en vervuiling, houdt het leer soepel want voedt het en verdiept de kleur en structuur weer. Is vaak te koop bij de drogist of kluszaak. Anders is het online te bestellen bij HG. Echt leer moet niet alleen schoongemaakt worden maar ook onderhouden, het is net zoals met je eigen huid.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet het insmeren met olie, ik weet niet precies wat voor olie maar dat doet mijn moeder altijd. die gebruikt zonnebloem olie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het niet omdat je ná het schoonmaken het leer niet afdroogt? heb ik nl wel als ik het niet droog maak dan gaat t inderdaad plakken , nog een tip schoonmaken met alleen lauw water en wonderolie!Geen was e.d. dat gaat nl uitdrogen endan gaat het leer op den duur barsten .
Wat je ook eens kan proberen is afnemen met een billendoekje ( die van kruidvat ) daar schijnt ook een stofje in te zitten wat goed is voor leer.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding