Hoe verwijder ik zweetvoetenlucht uit tapijt ? zou soda helpen , inlaten trekken en opstofzuigen helpen ? Of heeft iemand beter idee ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

bij de action is schoonmaak azijn met o.a lavendelluchtje te koop
Toevallig heb ik 3 weken geleden het kleed hiermee schoongemaakt..vochtige doek met lavendelschoonmaakazijn...ruikt weer lekker fris... succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zou het tapijt even goed schuieren met water met azijn.
lekker fris, en haalt de kleuren ook weer op.
Rieneke1
13 jaar geleden
Als het weer winter is het tapijt met de bovenkant naar beneden in de sneeuw leggen. Maar daar heb je nu niets aan. Dus toch maar Rieneke's advies volgen.
13 jaar geleden
Misschien kun je tapijtreiniger huren of lenen.