Wat gebeurd er met een randje wit als dat elke keer met de donker was wordt meegedraaid.

Tegenwoordig heb je steeds meer div kleuren in de kleding zo ook zwart met wit. Wat gebeurd daar mee als je dit met de donkere was wil mee draaien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Lastig, heb zelf een soortgelijke vraag gesteld tijdje terug , er staan handige tips bij:
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de donkere was wordt het randje op den duur grijs. Was het liever op de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat blijft gewoon wit, want bij dat soort kleding is de zwarte stof met kleurvaste verf geverd. Het mag dus absoluut niet afgeven.

Wat wel fout gaat is als je die trui met donkere was wast wat wel afgeeft, dan wordt het witte randje grijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kleding, en dan praat ik over een zwart shirt met een wit shirt erin genaaid, wordt op den duur grijs.
zo zonde, maar ja...