Hoe krijg ik een vetvlek uit mijn behang?

mijn flesje muggenolie is leeggelopen langs mijn behang.
ik heb al allesreiniger geprobeerd, en ammonia.

Rieneke1
13 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet er een plant voor Rieneke.....of een kastje....

Het beste antwoord

Dit gaat niet, als u een effen kleur behang hebt, kunt u het oververven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

probeer met keukenpapier ertussen met n strijkbout erover heen te strijken,door de warmte word de olie weer vloeibaar en kan t in t keukenpapier trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal goed+
Rieneke1
13 jaar geleden
goed idee, maar in de praktijk werkte het niet helaas :(
Bij drogisterijen worden vaak van die flesjes vlekkenverwijderaars verkocht, voor alle soorten vlekken.
Ze verkopen dat ook vast voor vetvlekken.
Het zijn meestal echt een soort wondermiddelen, dus het valt te proberen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met Dreft!Een paar druppels Dreft op een doekje,over de plek heen smeren en dan afnemen met een vochtige doek.
Is trouwens ook gelijk een tip als je een verse vetvlek op een kledingstuk heb opgelopen.Het werkt echt!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de tip van Peetje niet lukt, probeer het dan nog eens met een flinke sodawater-oplossing. Wil dit ook niet (ik betwijfel het..) plak er dan een klein nieuw strookje behang over- mocht je er nog iets van hebben..of maak dan iets moois van de vlek, bijvoorbeeld het begin van een schildering, of een 'foto-boom', of plak er wandstickers op (bijvoorbeeld die van Ikea).