Als het er echt ingetrokken is, gaat dat helaas niet.
Je kan wel proberen de rest van de vloer met was of olie te boenen/in te strijken zodat de frituurvetvlek minder opvalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet echt :(

Je kan overwegen de vloer te schuren en in de was te zetten. Maar dit ga je zelfs met een krachtige ontvetter als Thinner niet echt weg kijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met keukenpapier en een strijkijzer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
lijkt me een goeie methode maar ik vermoed niet dat keukenpapier sterker absorberend is als hout
is je hout gelakt ? dan lijkt het me voldoende
kijk anders op www.omaweetraad.nl
Meschien staat daar iets op.