Is de vloeistof in een slap koelement (voor een koelbox) schadelijk voor het milieu ?

Of kan deze vloeistof gewoon door de gootsteen verwijderd worden ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja, er zit een niet-giftige vloeistof in op waterbasis.
Zou ook wel link zijn om daar wat giftigs in te stoppen, aangezien je voedingsmiddelen ermee koelt.
AWM
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, deze vloeistof kun je waarschijnlijk gewoon door de gootsteen spoelen, want het is meestal een zoutoplossing. (zie 1e link.)
Wat je daarna met het lege element doet is een ander verhaal. (Zie 2e link.)