Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een afdruk van het raam verwijderen?

Ik heb een handafdruk op mijn voorruit in de auto aan de binnenkant. Je ziet deze voornamelijk als er condens is of het regent en een beetje vocht in de auto komt. Raare is ik heb verschillende soorten cleaners geprobeerd , wasbenzine, gewoon water met zeep maar ik krijg het niet weg . Het is geen olie of iets dergelijks want het verspreid zich niet. Zelfs als ik vocht afveeg je ziet steeds die afdruk op het raam. Het lijkt erop alsof op die plek vroeger een soort sticker heeft opgezeten , zoals die verkopers plakken sticker in de auto als ze auto verkopen. Heeft iemand idee hoe ik het kan oplossen of soort middel moet gebruiken of vanaf te komen ?

Picture for question
een uur geleden
jc54
46 minuten geleden
Met iets war onyvet, bijv, glassex en dan wrijven met een stuk krantenpapier.
Amadea
46 minuten geleden
Het lukt mij niet om een handafdruk te zien op de geplaatste foto, dus geen idee hoe en wat. Maar als het om stickerresten gaat zou je die met wasbenzine al weg hebben gekregen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing