Hoe kan ik een vlek door CIF weg krijgen uit een kunstof bureaublad?

Beste allemaal,

Gisteren kreeg ik mijn bureau binnen uit de jaren 50 met een kunstof bureaublad. In al mijn enthousiasme ben ik het bureau gaan schoonmaken. Op het blad het ik in al mijn stomheid wat Cif cream gespoten. Deze sporen zijn helaas nog steeds zichtbaar. Heeft iemand een idee hoe ik deze vlekken weg kan krijgen?

- Cif over het hele bureau verspreiden en hierdoor misschien overal hetzelfde effect krijgen?

- Is er misschien een ander middel wat vlekken veroorzaakt door CIF weg te krijgen?

Ik hoor het graag !

2 maanden geleden
1.1K
ronron1212
2 maanden geleden
goed afnemen met een natte doek.
Vortexxx
2 maanden geleden
Cif is zowat het stomste wat je kunt doen op kunststof bureaubladen, kunststof is vrij zacht, het enige wat je nog rest als het bureau hoogglans is is dat je het met Turtewax(ja polish voor autolakken) en een boenmachine of langdurig met de hand de vlek eruit polijst, is het bureaublad mat of een zijdeglans?dan maar een grote vaas kopen?

Geef als eerste antwoord