Hoe krijg je schimmelvlekken uit een stoffen zonwering buiten?

Zonder dat de kleur gaat verbleken. De vlekken zitten alleen in de onderste 40 cm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de vlekkenschaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zolang geopend laten totdat de schimmel op gedroogd is. Schimmel overleefd alleen in een natte omgeving. Dus als je zonwering droog is, zorgen dat hij droog blijft, m.a.w. nooit nat oprollen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HG. heeft speciale producten in die goed helpen in het verwijderen van schimmel-en weervlekken. Ook hebben ze een speciaal schoonmaakmiddel voor zonwering.
Ik zou zeggen;" Loop eens binnen bij een drogist of kluswinkel en laat je voorlichten over de HG producten of lees wat er op de (spray)bussen staat".
amc