Hoe kan ik een T shirt laten kreukelen?

T shirt is 100% polyester. Mijn hulp heeft dit T shirt per ongelijk gestreken. Met welk middel kan ik de kreukels terug krijgen.

Picture for question
een jaar geleden
1.2K
Pieterke
een jaar geleden
Beetje vochtig maken en in de centrifuge doen lijkt mij.
Amadea
een jaar geleden
Beetje vochtig maken en dan opgefrommeld laten drogen aan de lucht.
HannekeJanssen
een jaar geleden
@Amadea, ik zou het niet opgefrommeld laten drogen, omdat je dan misschien het weer erin krijgt!
IK denk dat een paar keer dragen, en dan opnieuw wassen wel helpt.
Amadea
een jaar geleden
Het weer kan er alleen in komen als je het niet aan de lucht laat drogen, maar vochtig in een dichte zak stopt en vervolgens vergeet eruit te halen.

Antwoorden (1)

Er zijn een paar manieren om je polyester overhemd te laten kreuken.
Eén manier is om het gewoon veel te dragen en het helemaal te laten kreuken.
Een andere manier is om het tot een bal te verfrommelen en het dan weer te ontfrommelen.
De derde manier is om het verkeerd om te vouwen en dan open te vouwen.
Elk van deze methoden zou moeten werken, maar misschien moet je wat experimenteren om te zien welke je de beste resultaten geeft.
een jaar geleden