Met wat voor doek kun je het beste koper oppoetsen?

Er staat veel op de site met welke middelen je koper kan schoonmaken, maar kan nergens vinden met welk materiaal je het beste kan poetsen. Is dat met gewoon keukenrol of een oude doek??

2 jaar geleden
1.5K
tinus1969
2 jaar geleden
Welke site heb je het over?
Griffin
2 jaar geleden
Brasso met een oud t-shirt werkt het allerbeste.

Antwoorden (2)

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

HG koper glansdoek is ideaal om snel en regelmatig alle rood of geel koperen voorwerpen, maar ook voorwerpen van messing of brons, mooi op kleur en glans te houden. Deze speciaal geïmpregneerde doek is gemaakt van een hoogwaardige textielsoort, die zelfs “licht” geoxideerde koperen, messing of bronzen voorwerpen zonder moeite weer op glans brengt. Door het formaat van de doek, hoeft het koper niet met de bloten handen aangeraakt te worden, waardoor een snelle heroxidatie door vingerafdrukken wordt voorkomen.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
tinus1969
2 jaar geleden
Klinkt wel erg als reclame.
Je kunt koper het beste poetsen met een zachte, katoenen doek.