Hoe was je de buitenkant van een schuifpui als een glazen frans balkon dit blokkeert?

Wij overwegen een glazen frans balkon te plaatsen als valbescherming bij een schuifpui op de 1e verdieping, maar vroegen ons af hoe men in zo'n geval het glas van het schuifpui schoon weet te houden als het glas van het frans balkon ervoor zit en de schuifpui uiteraard in tegenstelling tot openslaande deuren niet naar binnen kan openen. We zullen vast niet de enige zijn die zoiets willen/hebben, dus hoe gaat men hiermee om?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.4K
tinus1969
2 jaar geleden
Ik heb zo’n constructie nog nooit gezien.
LeonardN
2 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp heb je een schuifpui op de 1e verdieping en als je die nu opendoet kan je zo naar beneden vallen/springen?
Amadea
2 jaar geleden
Dat lijkt mij het best van binnenuit te doen met een magnetische raamwasser.

Antwoorden (1)

In die situatie zal je er met een ladder bij moeten klimmen.
Of een ramenwasser met telescoopsteel.
En dan nog zal je halsbrekende toeren moeten uithalen om tussen de schuifpui en het Franse balkon te komen.
Toegevoegd op 01 juli 2021 17:57: tekst