Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het putje in de koelkast schoon zodat hij niet meer vol met water loopt?

Achter (onder) in mijn koelkast zit een heel klein soort putje, hier loopt het smeltwater in omdat de koelkast zichzelf schijnt te ontdooien.

Maar nu lijkt het putje te zijn verstopt want er ligt elke keer een plas water onder de lade op de bodem van de koelkast.

Hoe kan ik dit weer schoonkrijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met een pijpenrager, te koop bij de sigarenboer of je kunt het ook proberen met een kleine baby-flessen borstel/reiniger, maar met een pijpenrager kom je verder.

Toegevoegd na 40 minuten:
Nog vergeten, doe het met water en een scheutje schoonmaak azijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Gaat inderdaad prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ruth, dankjewel, ik las net over een sate prikker als die afbreekt ben je de klos lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt eef.

Andere antwoorden (4)

Ik doe het met een stuk electriciteitsdraad. De ommanteling een stukje eraf snijden en het metalen puntje iets ombuigen, zodat je niks beschadigt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat ook.+1
even met een satè prikker door prikken het smeltwater loopt gelijk weg!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik wel eens bij mensen kom die dat probleem ook hebben dan vraag ik altijd of ze een rol vuilniszakken in huis hebben.
De geplastificeerde ijzerdraadjes waar je ze mee dichtmaakt, een stuk of 4 over de breedte afscheuren en omdraaien tot ze een beetje stevig worden.
Insteken en een kant op blijven draaien.
Je red je ermee als je zogauw niks anders hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed als je geen pijpenragers hebt.+
Ik doe dat met een wattenstaafje, klinkt gek maar maakt goed schoon, gewoon elke keer even schoonmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding