hoi pinnetje

Gebruik nooit schurende, alkalische, agressieve, bijtende of chloorhoudende onderhoudsmiddelen en geen microvezeldoekjes voor het schoonmaken van de douchecabine. Op het eerste gezicht is het glas mooi helder, echter de structuur van het glas wordt ook onherstelbaar beschadigd. Zeep- en kalkresten krijgen vrij spel en nestelen zich in de groter wordende poriën van het glas. Het zal steeds meer moeite kosten om de douchecabine schoon te houden. Douches welke voorzien zijn van een Sealglas of ProCare coating vragen om apart onderhoud. Sealskin biedt professionele, veilige reinigers.

groetjes,
Kalfje
dit werd door me vader aangeraden (badkamerverkoper)
https://www.sealskin.com/nl-nl/producten/maintenance/cleaning-agent/369000109-shower-cleaner
Toegevoegd op 05 juli 2020 17:41: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
pinnetje
3 jaar geleden
Maar wat dan wel? Is azijn goed, is verdunde glassex goed? Is groene zeep een goede keus?