In welke thermoskan blijft de koffie goed heet?

Ik heb 2 thermoskannen van Douwe Egberts. Waren niet goedkoop, maar na een halfuur is de koffie al lauw. Terwijl ik hem eerst voor verwarm met kokend water.
Ik weet niet welke ik moet kopen waarin het wel heet blijft.. ik heb een smalle en een wijde kan. Allebei zijn niet goed.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Terug naar de winkel, dit is kennelijk ondeugdelijke waar.
liveisgreat
4 jaar geleden
wel je kan er geen lijn in krojgen. ik heb een goedkope kan van Ikea destijds die heel goed warm houdt. het is wel geen grote, eerder zo n onbreekbaar survivalding.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Duur zegt weinig over de kwaliteit.
Ik heb vele jaren geleden een thermoskan voor 0,5 ltr inclusief schroefdop als kopje en draagriempje bij de Lidl gekocht. Kostte maar iets van €12 - €15 en de koffie en thee blijven uren warm. Ik gebruik m nog steeds.

Het beste antwoord

In de thermoskan van Leifheit Coco blijft de koffie goed heet.

Test Kassa
De thermosfles van Leifheit Coco komt met een 8,4 als beste uit de gebruikerstest (€ 12,99).
Op een gedeelde tweede plaats eindigen de flessen van Rosti Mepal en Thermos, ze krijgen allebei een 7,8.

Dit onderzoek is gebaseerd op de gebruikerservaring, het advies en de reviews van de kopers:
https://10toptest.nl/goedkope-aanbieding/beste-thermosfles/
.
Zelf heb ik uitstekende ervaringen met een Emsa thermoskan (destijds slechts € 6,- bij de Action...).
Alleen maar positieve reviews van kopers:
https://www.bol.com/nl/l/emsa-thermosflessen/N/40144+4282381773/?page=1