hoe verwijder je secondenlijm op een spijkerbroek?

zoals boven al staat hoe haal je secondenlijm uit een spijkerbroek/

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

een ijsklontje pakken op de plek leggen waar de lijm ziit beetje baking soda erbrij paar min laten zitten en als eht goed is kan je het na een half uur of uurtje eraf schrapen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Schraap eerst zoveel mogelijk lijm van de broek af (met bijvoorbeeld een bot mesje). Doe dan wat nagellakremover op een doek en dep daarmee de secondelijm. Na een poosje wordt de lijm zachter en kun je de resten er eveneens af schrapen. Was daarna de jeans zoals je dat gewoonlijk doet.
Amadea