Hoe krijg ik mijn witte puma schoenen weer schoon?helemaal schoon te krijgen?

Vervuild door zand enz.
Zoja, hoe dan?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Zelf gebruik ik vaak een oude tandenborstel of schuursponsje met witte (dus niet met blauw of rood erdoorheen!) tandpasta. De tandpasta goed inwrijven met de tandenborstel/schuurspons, en dan even laten intrekken. Dit is natuurlijk vooral handig omdat bijna iedereen dit wel in huis heeft, en je schoenen zijn weer zo goed als nieuw!
Dit moet overigens even 3 uur intrekken (iets exactere tijd ;), maar je kan het altijd voor de zekerheid wat langer laten staan. Ik doe het zelf altijd als ik bijvoorbeeld een dagje wegga. Dan wrijf ik het er s’ochtends in, en als ik thuiskom spoel ik ze af.
Toegevoegd op 22 augustus 2018 21:56: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In de wasmachine op fijn handwas programma van maximaal 30 graden gaat goed! Mijn All Stars en O'Neil's zijn er als nieuw uitgekomen :-) Voor de zekerheid wel een wasnet voor bescherming om doen. En anti kleurdoorloop doekjes!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In de witte was natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor trouwens een wasmachine in de wasserette. Deze wasmachines zijn degelijk en hebben een hand- fijnwas programma.
In een gewone wasmachine zou ik ze niet durven te stoppen.