Hoe krijg ik schimmelreiniger uit schapenvacht?

Mijn dochter heeft schimmelreiniger op mijn schapenvacht gespoten. Hierdoor is een hele grote oranje vlek ontstaan. En ik moest de schapenvacht over 3 uur al verkopen. Maar ik zal mijn God niet weten hoe ik het eruit krijg! Zou iemand me heel gouw willen helpen!!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Schimmelreinigers zijn meestal bijtende producten,vaak op basis van chloor:vrees er voor dat je schapenvacht niet meer te redden is.
fremar
6 jaar geleden
vervelend inderdaad kaar op basis van de kleur of dan maar schimmelreiniger over t hele ding dan is ie kaar oranje, of bleek (verdunt) op de oranje vlek, maarja licht aan de originele kleur van t ding natuurlijk. voor de verkoop zal die waarschijnelijk niet te redden zijn