In mijn eastpack schooltas heeft een kiwibakje gelekt en stinkt mijn tas heel erg. Wat kan ik doen dat het beter ruikt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
dudemeister
6 jaar geleden
baking soda gebruiken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja dat ligt er ook weer aan wat voor stift soort het is....

Antwoorden (2)

vul een bad/wasbak met warm water en doe er wat schoonmaakmiddel in en laat de tas erin zakken. zorg dat alles eruit is en was het met een spons helemaal schoon. laat het daarna drogen en/of föhn het een beetje
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
als het daarna nog ruikt kun je de tas ook nog afnemen met water met een beetje schoonmaakazijn.
gewone azijn kan ook, net als citroensap.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Na het verhuizen zal ik het proberen, ik heb al wel een nat doekje erover heen gehaald en het ruikt al een stuk beter.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zou de tas dan niet gaan ruiken naar azijn? Ik hoor graag van u.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja, daarom moet je het ook verdunnen met water.
maar ik lees dat het al beter ruikt, misschien kun je het eerst eens een paar keer met veel water proberen, en als het niet voldoende werkt een klein scheutje azijn erbij.
Gemalen koffie neemt ook goed geur op. Om niet het hele jaar nog koffie in je tas te vinden kun je het beste wat koffie in een filterzakje doen en dit dichtmaken. Dan een dagje (of een weekend) in je tas
anneliez
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie, de geur zit meer op de tas