Hoe voorkom ik dat mijn wasmiddel (pods) in de rubberen rand van de wasmachine komt?

Heel vaak zie ik mijn wasmiddel (zo'n oplosbaar zakje met vloeibaar wasmiddel) al na een paar omwentelingen in de rubberen rand van de deur verdwijnen.

Uiteindelijk lost het zakje ook zo op maar dat duurt heel er lang, en soms blijven er resten achter in de rand. Dit lijkt me niet goed voor het wasproces.
Goed tussen de was verstoppen helpt maar een beetje.

Is hier iets tegen te doen zonder over te moeten stappen op ander wasmiddel? Kan het bijv aan een te volle machine liggen?

6 jaar geleden
17.4K
Ritsuka
6 jaar geleden
Helpt het om de pod in zo'n waszakje re doen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
of een bh wasbol

Antwoorden (1)

In een waszakje doen of een sok. Dan wordt de pod beter meegeslingerd in de was.