Vanmorgen heb ik diesel in mijn nieuwe synthetische winterjas gekregen, hoe krijg ik het beste de stank en de vlekken van de diesel eruit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
tinus1969
6 jaar geleden
Dieselolie is gewoon frituurvet 9of andersom :-). Wat zegt het waslabel?

Antwoorden (1)

Ik heb ooit es ergens gelezen dat je die kleding voor een paar dagen in een dichtgeknoopte zak met natriumbicarbonaat (baking soda) moet steken & daarna gewoon wassen. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar het klopt wel dat dat in het algemeen heel goed geurtjes opneemt.
fremar