Welke RVS-slang kunt u aanbevelen voor een fornuis met een oven? Dank

Ik heb deze slang gevonden. https://www.bol.com/nl/p/raminex-gasslang-75-cm-3-voudig-rvs-superflex-premium/9200000040832717/
Kennen jullie goedkopere alternatieven? Deze RVS- slang is 75 cm lang en kost EUR 31,35.

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een RVS-slang die geschikt is voor een fornuis met oven is een slang die geschikt is voor hoge temperaturen. Kies een slang die bestand is tegen temperaturen van minimaal 120°C. Kijk ook naar de diameter van de slang en de druk die deze kan weerstaan.
Bronnen:
een maand geleden