hoe krijg harde kouwgom uit autobekleding?

Ben een auto aan het schoonmaken voor mijn vader en vind keiharde kouwgom in de bekledi g. Hoe krijg ik dat eruit? Stikstof, wat mijn broer aanbeveelde is niet voor handen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Kauwgom kun je zacht maken met wasbenzine en daarna verwijderen. Ook pindakaas (arachideolie) lijkt kauwgom op te lossen. Maar dit laatste lijkt mij niet zo goed voor je bekleding.
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Kauwgom
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

eerst krabben met iets en dan...... PINDAKAAS!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een spuitbus met stikstof....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer een reisstrijkijzertje -mogelijk aansluitpunt in de auto, vaak via sigaretaansteker- met bakpapier of vetopnemende folie. verwarm het ijzer, leg het papier of de folie ertussen, strijk over de aangedane plaatsen met kauwgom. begin op een niet te warme stand, even uitproberen wat werkt.
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kauwgom op autobekleding!!! Gewoon ETHER gebruiken, gaat er perfect uit, en doet niets aan de kleuren of stof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier nog een hele reeks met middeltjes,er zal er wel eentje zijn dat helpt
fremar