Hoe krijg ik m'n vergeelde badkamermeubels terug wit?

de meubels zijn vergeeld door de indringende zon van de velux na amper 2 jaar

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dikke bleek
Rieneke1
7 jaar geleden
Als het is verkleurd door de zon dan krijg je het niet meer wit, wat je ook gebruikt. De verkleuring zit namelijk niet op, maar in de verf.

Antwoorden (1)

Probeer Dasty van de Wibra eens . Kost nog geen €2 . Even erop spuiten en laten intrekken . Wel goed na wassen met schoon water.