Hoe krijg je sigaretten rook uit je jas ?

Nou ik heb een merk jas van parrajumber een bomber jack ik rook maar als thuis ben een heb gedoucht ens dan ruikt me jas nog naar sigaretten rook hoe krijg ik dit uit me jas?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
fremar
7 jaar geleden
http://www.startpagina.nl/v/huis-tuin/overig/vraag/127206/rookgeur-kleding-halen-kleding-kledingkast
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet roken met die jas aan. Je krijgt het er nooit helemaal uit, als ik de mensen met een rookgeurovergevoeligheid moet geloven.

Antwoorden (1)

Febreze en een nachtje buiten laten hangen heb ik mij laten vertellen.