Hoe kan ik snel het filter van de afzuigkap schoonmaken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat ligt eraan wat voor soort filter je hebt. Er zijn filters die gewoon moet vervangen voor een nieuwe. Ik heb filters die gewoon in de vaatwasser kunnen. Dat is voor de meestad luie manier van schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb van die gelaagde stalen filters, die sproei ik in met een goede ontvetter, spoel ze een tijd later af en dan gaan ze de vaatwasser in . Brandschoon.
Stoffen filters moet je vervangen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ook ik heb stalen, maar geen vaatwasser. Ik spuit er afwasmiddel op en dan met de afwasborstel er over afspoelen en buiten uitschudden. Maar ik ben op zoek naar een bak waar ik ze in kan leggen dan ga ik een vaatwastablet oplossen in kokend water en ga ze hier dan een paar uur in leggen te weken, af spoelen en uitschudden, klaar.

Antwoorden (1)

De stalen, gaan gewoon in de afwasser.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Moet je wel een vaatwasser hebben. Er ze bestaan nog mensen (zoals ik) die er geen hebben.