Hoe verwijder ik groen aanslag op een metaal muur ?

Heeft de groen aanslag een andere naam?
Wat is de veiligste en de beste manier op deze aanslag uit een metaal muur te verwijderen?
Trap is misschien niet veilig want bij een verkeerde beweging, val je op de grond.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met een borstel en een sopje met groene zeep.

Antwoorden (1)

Bij de bouwmarkt (Gamma, Praxis, Karwei, etc.) kan je groene aanslag reiniger kopen. Meestal in twee variaties, kant en kan klaar in een verstuiver maar ook die je zelf nog kan verdunnen met water. Je hebt dan nog wel een verstuiver nodig maar die hebben ze bij de zelfde bouwmarkt op de tuinafdeling. ( o.a. voor onkruidbestrijding)
Je kan daarmee prima muren mee behandelen tot zo'n 3meter hoog zonder dat je op een trapje moet gaan staan.