Hoe reinig ik bruin verkleurde plastic douchestrips?

De transparante kunststof strips rond de deuren van onze douche zijn bruin verkleurd. Is het mogelijk de strips weer schoon te krijgen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het niet mogelijk is om de strips weer helder te krijgen, dan overweeg ik ze te verven. In dat geval zoek ik een transparante verf die in de kunststof trekt. Bestaat er zoiets?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
11.7K

Antwoorden (1)

Met een hoge drukreiniger lukt dat prima. Je kunt ook inspuiten met antikal en dan afspoelen. Een combinatie van beide is het beste.