Wat kun je doen tegen een wollen jas die afgeeft in de regen zonder ooit gewassen te zijn?

Wollen jassen zijn moeilijk te wassen dus vandaar dat ik het steeds uitgesteld heb. Hij komt uit een dure winkel dus dat kan het niet zijn. Hij is dieprood dus het is extra zichtbaar.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Rieneke1
8 jaar geleden
Even onderdompelen in azijnwater?? Behandelen met vuilafstotende spray?? Dat zijn de dingen die ik zou proberen.

Antwoorden (1)

Een wollen jas nooit zelf wassen. Er kunnen onderdelen, zichtbaar of tussen de voering, inzitten die niet tegen een wasbeurt kunnen. Ga naar een stomerij en leg het probleem voor. Het kan zijn dat zij een oplossing hebben met dry-cleaning.
Een andere mogelijkheid is teruggaan naar de winkel waar je de mantel hebt gekocht, want eigenlijk mag dit probleem zich niet voordoen.
Ivana
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Ik zou eerst naar de winkel terug gaan en als zij geen passende oplossing bieden, naar de stomerij.
Ivana
8 jaar geleden
Ja, dat is logisch crea, maar stel dat de mantel in Parijs is gekocht...