Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je doen tegen een wollen jas die afgeeft in de regen zonder ooit gewassen te zijn?

Wollen jassen zijn moeilijk te wassen dus vandaar dat ik het steeds uitgesteld heb. Hij komt uit een dure winkel dus dat kan het niet zijn. Hij is dieprood dus het is extra zichtbaar.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Rieneke1
8 jaar geleden
Even onderdompelen in azijnwater?? Behandelen met vuilafstotende spray?? Dat zijn de dingen die ik zou proberen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een wollen jas nooit zelf wassen. Er kunnen onderdelen, zichtbaar of tussen de voering, inzitten die niet tegen een wasbeurt kunnen. Ga naar een stomerij en leg het probleem voor. Het kan zijn dat zij een oplossing hebben met dry-cleaning.
Een andere mogelijkheid is teruggaan naar de winkel waar je de mantel hebt gekocht, want eigenlijk mag dit probleem zich niet voordoen.
(Lees meer...)
Ivana
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Ik zou eerst naar de winkel terug gaan en als zij geen passende oplossing bieden, naar de stomerij.
Ivana
8 jaar geleden
Ja, dat is logisch crea, maar stel dat de mantel in Parijs is gekocht...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding