Hoe adidas superstar schoon maken?

Hoi,
ik heb gister de colourrun gelopen met min witte adidas superstars. Nu heb ik heel de schoen schoon gekregen, behalve het randje waar je je voet in doet (zelfde stof als de binnenkant, het textiel). Weet iemand hoe ik dit weer wit krijg ? Bedankt alvast.

Groetjes

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je kunt ze in de wasmachine doen.
De zool kun je schoonmaken met nagellakremover.
Klinkt raar maar werkt echt goed!
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi, Bedankt voor je antwoord, maar moet alleen nog maar het textiel randje schoon hebben. Heb gehoord dat de wasmachine je shoenen verpest?! Die met de nagellak remover ga ik onthouden! Bedankt