Hoe kan ik het beste koffievlekken uit een kunststof aanrechtblad verwijderen?

Het is zo'n "granieten" kunststofaanrechtblad.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoelang zitten ze er al in?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een paar dagen. Had ze niet opgemerkt.

Antwoorden (2)

De kunststof van je blad is op zich is niet poreus en zal geen stoffen opnemen.
Net als met kerrie/massale vlekken zullen je koffievlekken moeten verbleken. Dit proces kun je versnellen met een drupje bleek/chloor.
Vooral NIET schuren met een met Cif oid. Daarmee verwoest je de toplaag van je aanrechtblad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe er e een beetje sop op van Biotex op of een vlekoplosser zoals Shout of zelfs onverdunde afwasmiddel. Uurtje wachten, gepiept!