Ik heb witte adidas slippers maar ze zijn vies hoe kan ik ze het beste schoonmaken?

Er zitten ook bruine zweetvlekken op hoe haal ik de eraf?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.3K
paulus811
9 jaar geleden
Veel slippers kunnen gewoon in de wasmachine op een lage temperatuur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sopje (warm water + schoonmaakmiddel) en spons/doek?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies AmazingEddy en dan gewoon ouderwets boenen met een stevige borstel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even flink schrobben met een (nagel)borstel en een stuk ouderwetse zeep. Chloor doet ook wonderen, zijn je slippers binnen no-time weer stalend wit.

Antwoorden (1)

Als het om badslippers gaat (plastic, kunststof) dan in de vaatwasser, stoffen slippers kunnen in de wasmachine.