Kun je vans in de wasmachine doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is/zijn vans?
Thecis
9 jaar geleden
Ik moest het ook opzoeken: https://www.google.com/search?q=vans&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=k0OhU6aGB8OP7Aa3iIG4Aw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1440&bih=839
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, in de meeste wasmachines pas dat makkelijk. De wasmachine is een ideale plek om je Vans in te doen, dan staan ze uit het zicht en kun je er ook niet over struikelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1steen +1 :)

Het beste antwoord

Ja dat kan, alleen niet te heet wassen, dan laat de lijm los! Gewoon beetje wasmiddel kleur en wassen maar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Het helpt als je ze in een waszak doet. Of in een oud kussensloop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel!! ik ga het proberen

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan prima! Ik haal dan wel de veters eruit, die zijn meestal niet vies. Maar de schoenen komen altijd weer schoon en als nieuw uit de wasmachine.