kan je de hoeven van een paard schoonmaken met tricel goudzeep?

ik heb gehoord dat je de hoeven van een paard goed schoon krijgt met groene zeep maar maakt het nog uit welke groene zeep je gebruikt? ik heb het merk tricel en dan heet het goudzeep er staat wel dat het natuurzuivere zeep is maar op de zijkant staat 'let op! irriterend voor de ogen en huid', dus weet niet zeker of dat de goede is weet iemand dat toevallig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Ja, deze zeep is van nagenoeg dezelfde samenstelling als groene zeep.
9 jaar geleden
Echte groene zeep,bestaat niet meer wel de orginele bruine vloeibare zeep,maar deze is in nederland niet meer te koop.
Toevallig een paar weken terug voor het eerst eenmalig bij de Aldi.
Orginele vloeibare zeep wordt oa gemaakt van soda en lijnolie.
Reinigen en smeren cq beschermen.
Ik koop het al jaren in België
Reinigen en onderhoud van hout en ook hardsteen

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus ook goed voor de paarden hoeven en de huid ,ook mensen wassen zich ermee ook voor de haren!
Succes