Wie weet hoe ik balpen strepen af krijg van een babyborn pop. Ik heb al zoveel geprobeerd maar het lukt niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kennis met 3 kleine peuters had dit ook, babyborn op wangen ook inkt van meen balpen of zelfs stiftpen, en die zei me later dat (is geloof ik tegen Acne?) OXI-10 goed had geholpen. Ben gaan googlen en vond dit er over http://reviews.ebay.com/How-to-clean-modern-plastic-dolls-Baby-Born-Barbie_W0QQugidZ10000000005416963 Babyborn schijnt nu op te kunnen groeien zonder littekentjes en zal vast ook geen Acne meer krijgen? :)

probeer eens inkt en viltstift verwijderaar van sorbo.

Balpen op een poreus oppervlak is een drama. Echter, met wat wasbenzine (goed wrijven) en eventueel (daarna, neit tegelijk) wat chloor (desnoods een nacht laten intrekken) kom je meestal een heel eind. Soms blijf je wel heel vage strepen zien (blijkbaar hangt dat een beetje van de balpen af ofzo ??), maar de ergste schade kom je wel vanaf. Gewoon met water en zeep heeft echter totaal geen enkel nut ; je zult wel met iets agressievere middelen aan de slag moeten.

Lukt niet. Echt niet.

Je zou aceton kunnen proberen. Dat zit in nagellakremover. De babyborn lost op in aceton, maar als je het voorzichtig doet met een lapje zou het moeten lukken.

wasbenzine

Ik heb een balpenstreep weggekregen van een kunstoffen bureaubeschermer met eau de cologne. Het was wel erg lang wrijven met een watje. Misschien lukt dat?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100