Wie weet hoe ik balpen strepen af krijg van een babyborn pop. Ik heb al zoveel geprobeerd maar het lukt niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (6)

probeer eens inkt en viltstift verwijderaar van sorbo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Balpen op een poreus oppervlak is een drama.
Echter, met wat wasbenzine (goed wrijven) en eventueel (daarna, neit tegelijk) wat chloor (desnoods een nacht laten intrekken) kom je meestal een heel eind.
Soms blijf je wel heel vage strepen zien (blijkbaar hangt dat een beetje van de balpen af ofzo ??), maar de ergste schade kom je wel vanaf.
Gewoon met water en zeep heeft echter totaal geen enkel nut ; je zult wel met iets agressievere middelen aan de slag moeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lukt niet. Echt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou aceton kunnen proberen. Dat zit in nagellakremover. De babyborn lost op in aceton, maar als je het voorzichtig doet met een lapje zou het moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wasbenzine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een balpenstreep weggekregen van een kunstoffen bureaubeschermer met eau de cologne. Het was wel erg lang wrijven met een watje. Misschien lukt dat?