kan ik trespa schoonmaken met een schuursponsje?

met een gewone spons krijg ik de trespa niet goed schoon,met een normaal schoonmaak schuursponsje krijg ik hem wel goed schoon. Mag dat of beschadig ik daar op eea manier de trespa mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

De gladde variant kan wellicht wat doffer worden, dus hier moet je wel mee oppassen, als het zichtwerk is.

Echter trespa die al wat ruwer qua structuur is aan de oppervlakte, werkt prima.
Ik zelf vind het in combinatie met cif schuurmiddel de manier om het weer schoon te krijgen.
9 jaar geleden
Gebruik eens autoshampo verwijdert vuil en beschermt!
Maar geen schuurspons want dat schuurt alles dof en neemt vervolgens steeds meer vuil aan!
Succes!