hoe krijg ik een vieze lucht uit de bekleding van een bank?

mijn zoon heeft diaree gehad op de bank en die "poeplucht"krijg ik er met een sopje niet uit. hoe pak ik dit aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
22.2K

Antwoorden (3)

Met Febreze krijg je dat er weer uit.

Zie: http://www.shopwiki.nl/l/febreze-textielverfrisser
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HG alle nare geurtjes weg werkt prima.

Goedkoper: goed warm sopje van Biotex groen maken, en een tijdje in laten trekken.
Vervolgens afnemen met water en tot slot met schoonmaakazijn.
Succes!
Rieneke1
10 jaar geleden
Heeft een stoffen bankstel vieze geurtjes. Strooi overvloedig bicarbonaat (maagzout) over je bankstel, laat het een kwartier inwerken. Het zal alle vieze geurtjes absorberen. Daarna wel grondig stofzuigen.