Hoeveel azijn moet ik in mijn wc doen en hoe lang moet ik dit laten staan?

Ik gebruik natuurazijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K

Antwoorden (2)

Een kopje in het toilet doen en een nachtje laten staan, dan kun je morgen de toiletborstel door je toilet halen en is je toilet schoon. Gebruik hiervoor beter schoonmaakazijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij lichte aanslag voldoet azijn. Een nachtje laten staan en schoonborstelen. Een emmer heet watererdoor spoelen werkt ook goed.

Als de aanslag echt dik en zwart is, is azijn niet krachtig genoeg. Hiervoor heb je een industriële ontkalker nodig. Let hierbij goed op dat je een ontkalker koopt die geen porselein aantast.

Zoutzuur en fosforzuur houdende producten kan je niet te lang in laten werken.