Hoe kan ik makkelijk een strijkapplicatie verwijderen?

Het gaat om die strijkapplicaties deie je bij de boekhandel koopt. Je kan dan met je eigen printer daar iets op drukken en dan met een strijkijzer op je trui of t-shirt maken. Maar deze moet er dus weer af.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is niet eenvoudig en zeker niet spoorloos te verwijderen. De bedoeling van de fabrikant is namelijk om het zo goed mogelijk te laten zitten. Een vergelijkbare vraag is al eens gesteld, zie bron.